Mina tjejer

Det gick bra hos tandläkaren, bara lite tandsten eftersom jag varit duktig med tandtråden!

Efter det mötte jag upp rebecca, vi kika runt i massa butiker. Jag var duktig & handlade inte en klänning & ingen lexington filt! Cred till mig!

Vid ett gick vi till creperiet lemoni, jättegulligt litet ställe.. Jag åt en mat crepes med kyckling, parmesan, creme fraiche, tomat och rödlök, supergott!

Therese kom & åt lunch med oss så det var jättekul att träffa henne också :)

Therese var tvungen att dra tidigt men jag & rebecca var kvar och åt en dessert crepes med nutella & kokos :)

Sen kikade vi runt lite mer & jag köpte en fin kofta på vero moda! :)

När jag kom till vällingby så mötte jag upp daniel.. Vi kikade runt lite & åt middag på konditori pallas :) mysigt att äta ute :)

Vi fick hem för ett tag sen.
Så vi har äntligen fixat gardinen!
Hämtade ut mitt paket med dom fina cult design sakerna till badrummet!

Nu blir det dh!



Kommentarer
Postat av: Therese

Använder du verkligen tandtråd? :p & gu va goo nutellapannkisen ser ut. Mat är kärlek!

2012-10-09 @ 19:15:20
URL: http://annatheresea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0