3 oktober, onsdag

dagen igår gick bra, det kommer vara jättestressigt när jag blir delansvarig på salladsbaren! ojoj men ändå kul med lite fart! efter jobbet tog jag bussen ner på stan & köpte kläder till daniel, han hade glömt ta med sig haha.
 
bertil hämtade mig & sen åkte vi hem till brita & bertil.. där var ossian också, det lilla charmtrollet herregud vad jag tycker om den lillkillen! vi lekte & vi kollade på foton i min mobil hihih..
 
daniel kom vid sju efte att ha klippt sig, då åt vi flygande jakob, mmmmmm!
sen fikade vi & var kvar till tio..
 
jag tvärslocknade i bilen & sen när jag kom hem, såååå jäkla trött!
nu äter jag frukost, ska klä på mig & gå lite tidigare till vällingby centrum & hämta ut ett paket & fylla på mitt slkort..
sen jobba 12-19!
 
det första jag gjorde imorse när jag gick upp var att sätta upp dom nya gardinerna..
daniel får hjälpa till ikväll att rulla upp gardinen, det klarar jag inte själv haha!
 
ikväll är det BONDE haha!!
 
här kommer lite bilder från helgen & i måndags :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0