28 oktober, söndag

När vi kom till uppsala igår åkte vi hem till mamma & pappa..
Pappa hade grabbkväkl, massa vakter & en polis så det var kul att komma förbi ett tag, trevliga män!

Vid halv elva fick vi skjuts till rebecca & markus av stenqvist..
Det blev värsta spontan kvällen med vin, ost & kex & alias, alltid sååå kul!!

Sen vid ett drog vi ut.. Det blev etage av alla ställen, sist var våren 08 så de va ett tag sen.. Men fan så kul vi hade, dansa & drack gott!!

Sen hittade jag danne & fillan & då blev det ännu mer drag! Massa dans & skojs & dom hade ju öppet en timme extra för man ställde om klockan så det var trevligt!

Vi fick skjuts hem av emmilie sen. Somnade väl vid halv fem haha!!

Idag blev det korv & hamburgare till frulle..
Har fått träffat ludde ett tag så det är jag glad för :)

Halv ett ska vi träffa emmilie, danne, jennifer & sofie för att handla mat & sen till jennifer för planering av thaaaaiiilaaand :D

Ikväll är har daniel match i enköping som jag ska se på, taggad för hockeysäsong, looooove it!!
Stolt hockeyfru & hockeysyster, mina proffs!

Här kommer dåliga bilder sen igår:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0