20 oktober, lördag

Kvällen igår var bäst!
Vi åt jättegott, fina skaldjur var det, hummer, ostron, havskräftor, räkor, rökta räkor, blå musslor, vongole musslor, pilgrimsmussel-sallad & en god kräftsoppa & massa goda tillbehör som ostar, aiolis!

Så vi var jättenöjda, dock jobbigt med allt kladd & vart lite illamående tillslut, men allt var supergott!

Sen hade vi aaaas kul! Drack massa drinkar, shotade & dansade jättemycket, ända till två tiden! Så det var heeeelt perfekt, tack för igår!

Idag har vi ätit frukostbuffe & handlat hemma massa fina goda viner, två amarone, en chianti & morbergs röda & vita vin!

Åt en god lunch i bistron, canneloni med spenat & mozzarella med tomatkompott & kantatellstuvning :)
Nu har vi surplat i oss kaffedrinkar, jag en baileyskaffe!
Japp jag har druckit kaffe ;)

Nu ska vi packa ihop & av båten kvart i fyra. Ikväll blir det myyyyskväll med mitt hjärta! Först ska han ha innebandy match, så jag ska hem & fixa lördagsmys!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0