18 oktober, torsdag

Vi beställde en helt annan sänggavel ön vad vi hade bestämt oss för, jag trodde inte daniel tyckte om den men det gjorde han! Den här såg mycket finare ut, den andra var enkel & tråkig.. Så nu får vi vänta 3-4 veckor på den :)

Daniel hann med att handla en jättesnygg skjorta på lexington också innan vi åkte till marita & guy..

Vi hade ialla fall en jättetrevlig kväll hemma hos dom :)

När vi kom hem tio så somnade jag direkt! Nu är det torsdag & jag ska snart gå till tbanan..

7-16 idag också.. Igår körde jag järnet & stressa så jag var klar strax efter tre. Måste lära mig att inte stressa så.. Så idag får jag ta det lite lugnare :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja sluta stressa löll! NO GOOD! <3

2012-10-18 @ 12:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0