Olearys norrtull

Dagen gick bra & fort, ett kul tjejgäng heela dagen, vi yngre liksom ;)

Efter jobbet hämtade daniel & co mig på jobbet sen åkte vi till olearys norrtull. Vi satte oss & tog en drink innan vår bana var klar..

Det är så jäkla kul att bowla alltså det måste göras oftare!
Denna olearys var riktigt bra, man kan köra 5 kamp där, det är över 4000 kvadratmeter stort!!

Efter bowlingen blev det mat. Jag tog chicken quesadillas, sååå gott! Sen fick vi skjuts hem också :)
Jag sprang in på ica & köpte två ben&jerrys som vi skulle ätit hemma nu till efterätt, men vi orkar inte! Så får bli en annan dag :)

Jag funderar på att lägga mig snart.. Ska ju jobba heeeela dagen & kvällen imorn!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Va kul/ trevligt/ bra att du lägger dig ordentligt

2012-11-04 @ 10:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0