Konstigt inlägg

Jag tänker inte skriva om min dåliga dag mer än att den sög & att det inte är snällt att sätta en person på en avdelning som är helt främmande en hel dag. Nej nu glömmer vi den här dagen, det har varit så mycket stress & extrapass sista veckorna att jag snart inte orkar mer, så nära på att bryta ihop närsom känns det som..

Jag sa nej till att jobba imorn trots mycket sjukskrivningar, men jag känner att min kropp säger ifrån, väntar 12 långa dagar av jobb sen..

Nej just det, skulle inte klaga!

Påväg hem nu till daniel & emelie, det blir tacomyyyyys. Åh emelie kommer nog göra min kväll <3

Just det, jag älskar min lillebror!!


Kommentarer
Postat av: mamma

var rädd om dig

2012-11-26 @ 20:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0