6 november, tisdag

Ingen ledig dag idag inte, jag kommer jobba alla tisdagar fram till jul nu förutom två tisdagar :)

Jag jobbar 7-16 idag & jag känner mig ganska pigg idag.. Så det känns skönt!

Annars så längtar jag ihjääääl mig till thailand! Det är 75 dagar kvar räknade jag ut, lät sjukt mycket så säger 2,5 månad istället!

Förstå paradiset i 22 dagar med min finaste & med underbara personer i mitt liv.. Vi ska njuta varje sekund, lata dagar med god mat, shopping, upptäcka fina öar.

Vi ska till koh chang sista veckan som det verkar, där vill vi såklart besöka white sand beach. På krabi några småöar & runt phuket phi phi islands & freedoom beach. Jag har varit på båda öarna vid phuket, men phi phi såg jag inget av typ, men freedom var lugn & fin. Ååååh vill åka nuuu !

Här är öarna jag vill till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0