19 november, måndag

Jag var inge kunnat sova bra alls inatt, vaknade vid elva tolv & var vaken. Tror jag var rädd att försova mig.. Men fem gick jag upp & sminkade mig, var klar kvart över, så jag hade kunnat sova tjugo minuter till!

Idag ska jag jobba 6.30-15.30. Jag kommer kanske få vara på brödet idag om min kollega är sjuk. Jag hoppas mer än allt att hon är där Så jag slipper, för jag fick en snabbgenomgång i fredags om hur man bakar i bakeoff. Men sen ska allt annat runt det göras. Usch , men men bara hoppas att det blir en bra dag..

Jag känner mest att just nu skulle jag vilja vara hemma en hel dag, utan någon press, bara ligga i sängen en hel dag, dricka varm choklad! But its not gonna happen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0