18 november, söndag

Jag sov tio timmar inatt men ändå är jag trött, förstår inte hur många timmar sömn man ska få för att man ska känna sig utvilad..

Jag ska strax röra mig mot jobbet.. Har ingen lust att resa mig upp från soffan alls..

Idag jobbar jag 8-18, det är ett extra pass.. Så jag hoppas dagen rullar på ganska snabbt..

Jag räknade ut att från v44 fram till thailand v2 så jag har två hela helger ledigt.. Kommer massa extra pass nu.. Men men cashen ska in!

Det kommer vara värt det när jag får ligga såhär i tre veckor :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är duktig du ❤ du är verkligen värd den härliga resan/ semestern ni har framför er ❤

2012-11-18 @ 21:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0