1 november, torsdag

Jag hatar den här dagen innan den börjat! Jag kommer inte kunna se daniels match ikväll som dom har i hallsta mot norrtälje, för jag kommer inte till norrtälje efter matchen så jag kan ta bussen hem!! Åååh jävla bajs ville verkligen se den..

Sen ska jag jobba idag, 7-16..
Diskmaskinen på jobbet har gått sönder vilket betyder att vi inte har någon maskin förrän måndag. Jag som diskar mest & byter byttor liksom!! Jag ska handdiska idag imorn & hela helgen! Nej nu är min dag förstörd! Kanske hörs sen om jag är lite gladare!


Kommentarer
Postat av: Petra

Fråga Bella och fabbe om skjuts till ska till nt då. Dom ska se matchen :)

2012-11-01 @ 07:18:45
URL: http://Enbartpetra.blogg.se
Postat av: Mamma

Vilken otur

2012-11-01 @ 09:12:23
Postat av: therese

Var inte så arg stumpan. Kanske blir en sjukt bra dag? det löser sig alltid. <3

2012-11-01 @ 12:14:54
URL: http://annatheresea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0