Tisdagen

Det var mysigt hos anita med god mat dom vanligt :)
Hon fick hem ny kyl och ny frys också, så fina så!

Efter det åkte vi till ica kvantum viksjö och handla mat som anita kunde fylla upp frysen och kylen med!

När vi var klara fick jag skjuts till vällingby city, kikade runt lite innan jag åkte till jobbet.

Jag, mi katarina kenneth och viccan gick till lilla asien och tog ett glas och tjattra innan vi skulle iväg.

Klockan 6 var vi på gröna villan, ett jättefint litet slott var det typ vid vattnet.

Jättegod mat var det!
Grillad rostbiff med kappa, viltfångade scampinfrån indonesien, fransk potatissallad, inkokt stadshuslax med god sås och god brie med vin!

Vi ungicks och hade jättetrevligt!
Tänk att man kunde bli så porrig med en picksalami?!
Ojojoj vad vi skratta haha!

Var hemma strax efter nio, då beställde vi grejer till tax freen!
Snart somnar jag så god natt!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0