sova?

anita skjutsade hem mig runt nio.
tack för en jättemysig fredag!

när jag kom hem tvättade jag mina två byxor & en tröja, duschade, provade skjortan, plockade lite, kollade på new girl, bb & nu är jag sjukt trött!

jag har även tagit fram allt som jag ska ha med mig till grekland!
säkert så kommer jag kika igenom det flera gånger innan vi åker men nu har jag en grund ialla fall..
jag försöker alltid packa sju outfits, en för varje kväll, så slipper man ta med så mycket i onödan, något jag lärt mig efter många resor..

nu är jag som sagt sjukt trött & funderar på att lägga mig i sängen & hoppas jag somnar fort haha!
jag ska upp ganska tidigt imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0