Lill-lördag

Dagen har varit jobbig för jag har mått såååå illa, kräktes till å med :(

Jag fick se mitt sommarschema lite snabbt, såg helt okej ut av det jag såg, semester vecka 29 fick jag!

Mindre kul att jag bröt sönder mitt bankkort i jobb-byxan :'(
Men men, efter jobbet handla jag lite å åkte hem.

Hemma hade daniel dukat i vardagsrummet och fixat maten så det var bara att hugga in, tacoooooos <3

Vi har kollat tv och daniel har börjat förbereda för packningen, jag är redan klar ;)

Nu blir det sen skala ett kilo räkor!


Kommentarer
Postat av: Petra- ♥

sv: jag ska nog klippa lugg i morgon:) hoppas de ser bra ut då:P

2012-05-24 @ 08:45:00
URL: http://enbartpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0