26 maj, lördag

Kvällen hos helen var hur mysig som helst, en riktig sommarkväll!

Helen bjöd på gott tilltugg som förrätt sen gjorde dennis mojitos och grillade, allt var så himla gott!

Lika kul att vara med dennis och sofie också :)
Men nu blir det inte på några veckor för sofie den lilla jäkeln åker i TRE veckor till turkiet på tisdag?!
Men det kan hon vara värd ;)

Jag somnade ialla fall runt halv elva och gick och la mig efter elva någon gång. Så himla trött!

Imorse fick jag skjuts av helen till bussen i norrtälje. Så nu är jag på bussen mot stockholm och jobbet, jobbar 9-19 idag!
Jag har ialla fall mi med mig hela dagen :)

Inatt åker vi mot arlanda och rhodos!!

Bilder från kameran kommer ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0