22 maj, tisdag

Idag fyller malin och mikaela år, grattis till er! :)

Det var en jättemysig kväll med tjejerna på malins balkong, åh vad jag saknar er!

Pappa hämta mig halv tio.
Då åkte jag hem hit och myste med famljen :)

Mamma var fortfarand jättebrun!
Fick se fina kort från turkiet och fick en fin väska :)

Nu ligger jag i soffan och kollar tv, har så ont i magen så kan inte sova :(
Idag är jag ialla fall ledig!

Kvart över nio ska jag till frisören, lägga i lite slingor :)
Sen lunch med farmor och fika med pappa förhoppningsvis!

Idag döps estelle!! Jag missat det, trots att jag är ledig.
Men mormor kan man lita på, hon spelar in så jag kan se se ! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0