17 maj, torsdag, Kristihimmelsfärd

japp, då var det röd dag..
idag är typ alla lediga förutom jag känns det..
jag jobbar ialla fall som en vanlig torsdag, 11-20!
eller ja, 20.30, för jag ska stänga!

under morgonen har jag fixat mig, gjort matlådor, ätit frukost & betalt räkningar!
kollat runt på internet på saker jag vill ha!
åh vad jag vill shoppa!

tänk om man kunde köpa allt man ville i världen!
inte alls behöva tänka på pengar utan bara dra kortet!
vad kul det skulle vara då..

nej nej, nog om drömmar!
dags att slänga på sig lite kläder & sen ta sig mot jobbet om ett tag!

GRATTIS NORGE PÅ ER DAG!



bild från google


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte ensam.

2012-05-17 @ 12:47:05
Postat av: Anonym

Du är inte ensam, jag jobbar ju jämt hihi.

2012-05-17 @ 12:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0