uppsala

efter jobbet tog jag mig till centralen, hann med 20.11 tåget till uppsala..
jag gick förbi mitt gamla jobb & hälsade på några kollegor, michko, sofie & ulrika.
gud så jag saknat er! kul att träffa er ialla fall :)

sen fick jag skjuts hem av lillebror :)
hemma nu hos familjen & myser i soffan!

nu när jag kommit till uppsala, i helgen & idag, så ser jag på uppsala helt annorlunda.
hur fint det verkligen är här!
var så less på uppsala & ville bara härifrån.

men nu känns det bra att komma hit :)
jag trivs ju som fisken i vattnet i stockholm, jag älskar stockholm.
så det är bra att jag har dom här städerna så nära :)



jag längtar tills trädet utanför vår balkong börjar blomma & vi kan sitta ute om kvällarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0