trött tröttare

jag har varit så sjukt trött idag, förstår verkligen inte!
men dagen har gått fort & det har varit en bra dag :)
fick filéea mer röding idag, skitkul! nu går det lite bättre också, men övning ger färdighet :)

efter jobbet så lyckades jag & daniel ta samma tbana hem..
så vi har varit hemma ett tag nu..

daniel stack ut nyss för att springa.
jag ska börja med maten..

vi ska äta kycklingsallad med halloumi & fetaostcréme, mmm!
ska förbereda skagenröra för en kvällsmacka sen :)



tulpaner är vackra & dom gör mig glad!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Du är väl inte med barn,när du är så trött gumman?

2012-03-05 @ 19:46:06
Postat av: mamma

Drick argi som du har köpt!!

2012-03-05 @ 20:57:49
Postat av: louise

nej nej kerstin ingen bebis i min mage inte! :P



får prova det då mamma ;)

2012-03-05 @ 21:48:10
URL: http://louisebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0