shopping & mys

det blev några timmarthuns med mamma & sus!
vi alla shoppade & gick & tittade, hittade ju hur mycket fint som helst, men var ju tvungen att ta det lite lugnt med shoppingen haha!

så för min del blev det en blus, en typ cardigan & en kjol & lite ljus!
efter thuns gick vi in i lilla inredningsbutiken i rasbo, dom hade jättemycket fint!

sen hämtade vi upp ludde inne i stan!
när jag kom hem slängde jag i mig mat & åkte in till stan med bilen & hämtade upp malin & sen vidare till gränby för att kika runt..

runt fem så hämtade vi therese, sen åkte vi till henns mamma & plåstrade om hennes finger som hon gjort illa på skärmaskinen :(

efter det åkte vi till gränby igen & handlade middagen, det blev såklart tacos!
helt otroligt jag har inte ätit det på tre veckor!
skamligt!

till maten värmde vi upp med mellolåtarna & sen klockan åtta satt vi bänkade!
loreen var ju helt klart bäst!
måste erkänna att dannys låt blir bättre för varje gång, så börjar bli riktigt bra.. stackarn han har kommit två två år i rad..

efter mello så lyssnade vi massa musik, dansade lite vardagrummet & pratade..
så skönt att träffa mina tjejer!

saknar verkligen min gamla sambo!
älskade bästa vän!

skjutsade hem therese ialla fall & kom hem för ett tag sen!
ska kika runt på datan sen sova!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0