not my day

nej idag har det inte varit min dag haha, inget har gått som jag velat!
jag var ialla fall hemma till kvart i åtta..

när jag kom hem stod daniel i köket & skar kyckling & stekte på, gissa om jag belv chockad?!
nog för att vi hjälps åt med det mesta med matlagning är liksom min grej..
men han ville prompt fixa kycklingen så visst haha!

vi åt ialla fall kycklingtacos till middag, såååå gott, tacos i tre dagar i rad nu haha, fast olika varianter ;)
efter maten smakade vi daim rocks, den var jättegod, mycket överraskande gott!

nu badar daniel & jag ligger & halvsover i soffan..
jag ska se bb sen soooova.
jag har varit riktigt riktigt trött hela dagen idag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0