mello

dagen gick hyffsat snabbt..
men var sjukt mycket folk idag med!

men jag slutade sju & tog mig hemåt..
jag hade ett långt telefonsamtal med camilla, saknar dig!

jag har ialla fall kolla tpå mello.
mina största favoriter är timoteij, sen sean banan, han är ju bara för härlig, alltså jag älskar han!

så nu håller jag tummarna!!!

ligger ialla fall i soffan med godis & trocadero!
blir liggandes här tills jag somnar haha!

vi får se om min lillebror kommer hit & sover ikväll med en kompis..
dom är på avicii nu, han fick det av mig i julklapp :) visst är jag snäll? han äääälskar honom!
dom ska väl ut sen men får se om dom kommer hit & sover :)

daniel smsa nyss att han sitter & dricker öl & pratar med gamla idoljuryn daniel.
haha stolt kille!

nej nu ska jag fokusera på mello & heja fram timoteij & sean banan!!!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas inte din lillebror var en av dem som skadade sig på avicii!

2012-03-03 @ 22:33:13
URL: http://sannakremsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0