känslig

min dag har varit ganska jobbig..
minsta lilla sak idag har fått mig att nästan gråta..
jag vet inte varför men har varit så idag, ganska jobbigt..

saken blev inte bättre av att komma hemma till en stinkande lägeneht av hockeysvett & kläder på på golvet i sovrummet.
det fick mig att brista & jag tog en dusch för att lugna ner mig..

nu sitter jag i soffan med daniel..
vi ska väl se på bb..
han sitter med sin ipad bara!

nej usch..
hoppas min dag imorn blir bättre..
vi får ialla fall besök av söta mikaela!

Kommentarer
Postat av: mamma

Söta du, det blir bättre, nu är det vår och du har snart semester och det tar tid att ställa om sig! Du har ju ändå flyttat och bytt jobb! Kom ihåg det!Kram på dig

2012-03-02 @ 08:28:56
URL: http://louisebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0