ikea

jag, brita & bertil åkte till ikea kungens kurva & tog en fika.
sen kikade vi runt där & jag köpte lite småsaker, en grönväxt & skostället jag ville ha..
så jag var nöjd :) skulle vilja köpa hatthyllan till men det får vänta!

efter ikea hämtade vi daniel vid hans jobb sen åkte vi till skogås!
till middag blev det den goda nachosgrytan!

sen blev det fika & glass med varma hallon, marshmallows, banan & chokladsås..
mitt & daniels nya liv med lite mer hälsosam mat sket sig, eller ja vi ska försöka inte äta lika mycket godsaker som vi ha gjort nu ett bra tag, men det sket sig idag haha! men bra jävla gott var det ialla fall ;)

vi satt & kollade på massa kort, jag äälskar det.
gud så söta emelie daniel & fredrik var som barn, jag dööör haha!

vi kom ialla fall hem för ett tag sen, fick skjuts hem.. så himla skönt att slippa åka kommunalt!
så daniel snickdade ihop skohyllan innan han tog ett bad :)
det är så fint jag älskar det alltså!

nu kollar jag på bb sen blir det sängen :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0