hemma

hemma efter en sväng på bromma blocks!

anita & jag hämtade daniel vid brommaplan, sen åkte vi till bromma blocks..
där kikade vi runt lite & sen kom camilla!

vi gick & åt lunch, det blev fiskgratäng med rödtunga & vitvinsås för min del, otroligt gott!
sen kikade vi runt lite mer..

daniel testade sin syn, haha han har fått sin dom!
sen kikade vi vidare inne på xxl, en sportaffär typ, daniel köpte ett par träningsskor & jag en shaker.
roligare än så blev det inte idag..

men det blir plånboken bara glad av :)

nu är vi hemma ialla fall..
vi ska väl ta det lugnt ett tag..

sen ska vi ta oss in mot stan & möta rebecca, hennes bror & hans flickvän..
rebecca hade fribiljetter till big brother live sängningen ikväll & frågade ifall vi ville med.
& det ville ju verkligen daniel så vi kör på det!!
så det ska väl bli kul! :) får ju träffa min rebecca :)
kanske blir middag ute någonstans innan :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh så kul med biggan, ska kolla efter er ;) <2

2012-03-04 @ 19:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0