goood day!

min dag har varit bra på jobbet!
jag trivs verkligen med alla mina kollegor!

& jag får göra sånt jag tycker är kul, typ dekorera räkbakelser till exempel ;)
jag gjorde dom så fina sist så det är numer min uppgift ;)
åh älskar att dekorera & göra fint!

att få göra potatissalladen är också kul!
nej hörrni, det känns bra nu!

när jag kom hem så hade daniel kört igång med tvätten. en maskin klar & den andra igång, så himla skönt!
så vi får se om jag orkar dammsuga annars gör jag det imorn :)

vi har ialla fall ätit en varsin räkbakelse nu, dom jag gjorde idag :)
sen ska vi äta daim rocks igen, dom var ju bara för goda!

jättefint väder idag ju! gjorde misstaget att ta vinterjackan..
men imorn blir det skinnjackan ;)









nu har dom sjunkit ihop lite & blivit lite förstörda udder färden hem, men klarat sig ganska bra ändå :)





Kommentarer
Postat av: mamma

Så fina, du är perfekt för det där jobbet, så skönt att höra att du trivs, kramar

2012-03-22 @ 07:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0