bromma blocks

jag tog mig en härlig dusch med peeling & hårinpackning.
nu ska jag förbereda min kropp för solen, för om tre veckor åker vi!
så jag längtar, en vecka med mina älskade familjemedlemmar <3

jag sitter ialla fall & dunkar rihanna&chris browns låt birthday cake, alltså jag dööööör för den låten.
den är bäst, har spelats hela veckan, tack lina för du la upp den på din blogg!!

anita kommer & hämtar upp mig snart..
vi ska åka till bromma blocks & kika runt lite..
det är det finaste & bästa köpcentret här runt om enligt mig!

sen hämtar vi upp daniel när han kommer till vällingby eller bromma.


posebilder på g haha!









Kommentarer
Postat av: mamma

fina bilder söta du

2012-03-04 @ 12:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0