5 mars, måndag

jag & daniel var framme vid bb huset runt kvart öve sju igår..
så vi fick vänta ett tag på rebecca & co så vi gick till okq8 & drack varm choklad!

sen kom dom & vi kom in i bb studion.
det var faktistk ganska kul att vara där, förutom att jag var så nervös över att komma med i tv, usch ville itne det..

daniel satt ju & vinka & skulle synas, tönt haha!
& han lyckades för mobilen plingade hela tiden om att alla såg daniel vinka haha..

sen tog vi oss hemåt så vi var hemma innan tolv, då stupade vi i säng jättefrussna!

jag sitter vid tvn & tar det lugnt nu..
är redo för jobb, ska bara klä på mig varma mysiga kläder..
usch är ju svinkallt nu igen, det gillas inte!

idag jobbar jag ialla fall 8-16, en skön tid, lyxigt att börja åtta & inte kvart i sju..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0