25 mars, söndag

gårdagen var sååå bra!

det började med maxi med mamma & pappa.
sen köpte jag en kofta & ett jättegulligt linne på lindex som ni får se sen :)

sen hämtade vi upp farmor & jennifer & åkte hem & fixade för kalaset!
vid fyra kom alla gäster & vi åt massa smörgåstårta men ändå två hela kvar!

släkten åkte väl runt sextiden men jag, mamma, pappa, mormor, morfar, marguerite, sus & anders & jennifer vi fortsatte partyt!

fan så kul vi hade!!
men sen skulle jag & jennifer iväg till emmilie & dannes fest, så vi fick skjuts av marguerite dit!
det var bara in på toan för jennifer mådde inte så bra sen åkte vi hem haha.
så det blev inge party hos dom.
men vilket party vi hade innan haha!

vi hade ju druckit sen klockan två så det blev en tidig kväll, jag somnade halv elva tror jag?
minns inte ens haha!

men nu är jag vaken & mår skitbra!
vaknade redan vid åtta till och med..

jag ska in till stan till elva sen ska jag & malin ut till alunda till hennes föräldrar & göra våfflor, för det är våffeldagen idag. sen ska vi bubbla bubbelpool :)
en lugn dag helt enkelt :)




































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0