24 mars, lördag

igår när jag kom hem till farmor så fixade jag med mina naglar & piffade till mig & sen tog jag mig ner till gamla kollegorna & pratade med alla medans jag väntade på therese.
var så kul, gud så jag saknar er!

therese & sofia slutade ialla fall åtta & sen mötte vi ulrika & sen gick vi till stationen..
vi fick vänta på vårt bord så satt ute ett tag, jag tyckte det var riktigt skönt!

när vi väl kommit in & satte oss så kom elin också, en tjej från hemköp, kul att hon också följde med!

så vi beställde in mat & pratade massa & hade jättetrevligt.
vi alla tog parisare till middag, så himla goda!

till efterrätt tog jag någon slags vitchokladmousse med hjorton, usch usch inge gott, kanske om man gillar hjortron haha!

det var ialla fall jättekul att få träffa tjejerna!
vi blev inte så sena, alla skulle upp tidigt & jobba, utom jag ;)

så jag tog halv tolv bussen hem & somande direkt!

jag har tagit en dusch precis & ätit frukost & tänkte sminka mig lite..
sen ska jag, mamma & pappa in till stan & hämta smörgåstårtor & jag måste köpa vin & en tröja!

ikväll har vi stort kalas för ludde!
sen blir det 44årskalas hos emmilie & danne med jennifer!!















Kommentarer
Postat av: emma

Låter som en toppendag, ha så kul :D

2012-03-24 @ 11:08:49
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0