22 mars, torsdag

igår när jag skulle sova & fylla upp mitt vattenglas fick jag ett ryck & började städa i köket!
rensade i byrån, slängde tidningar, plockade undan saker på micron & gjorde rent den..
jag får alltid ett ryck att städa sent på kvällen, när man liksom inte kan dammsuga haha!

imorse gick jag upp vid halv åtta & satte igång en maskin, sen dammsög jag i kök, hall & badrum & torkade rent i hela badrummet, toa, handfat & golv!

sen tog jag mig en härlig dusch & peelade mig & gjorde en håripackning..
jag har hunnit sminka mig & ätit frukost.
så jag ska bara klä på mig något vårigt & slänga på mig vårjackan sen ta mig till jobbet sen!

idag jobbar jag 11-20 så jag kommer hem runt nio ikväll!
då ska jag gå igenom min resväska en sista gång ;)

ni får ha en bra dag ni alla som kan njuta av den här fina vår-dagen!


Kommentarer
Postat av: Petra

sv: usch jag är livrädd för såna som man inte vet vilka de är, speciellt såna som är närgågna:O

usch får hålla sig på hotellet då:P

2012-03-22 @ 18:40:04
URL: http://enbartpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0