15 mars, torsdag

jag sitter & äter en massa jävla frukost nu, gud så mätt jag är men har bara kiwi kvar, det bästa kvar ;)
sen ska jag väl slänga på mascara & sen ta mig mot jobbet :)

idag jobbar jag 11-20!

alltså jag kan inte fatta att vi äntligen bokat thailand nu!!!
det här är en dröm, jag har alltid velat åka med daniel till thailand, efter att ha varit i paradiset två gånger, en gång med familj & vänner & andra gången med mina vrudar så vill jag uppleva det med min kärlek.

så som jag längtar alltså! så himla kul att vi fick med oss lite kompisar också, åh kommer bli sååå bra.
är ju så långt kvar, men vi har verkligen något att se fram emot :)

vi har ju bara bokat flygbiljetter, så vi kan få välja hur vi vill resa runt i thailand sen!
ett måste är ju phuket, karon, i loove!



karon beach en molnig dag


Kommentarer
Postat av: emma

vad härligt med thailand, alltid roligt att ha något långsiktigt att se framemot :)

2012-03-18 @ 18:00:04
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0