1 mars, torsdag

nu är jag less på detta!!!
jag har inte tränat på flera månader.
det har varit sjukdomar hit & dit & jag har inte kunnat med tanke på jobb heller!

men nu skiter jag i min hals & börjar träna!
jag ääälskar att träna!!
min kropp har aldrig varit så otränad som den är nu!
usch är arg på mig själv att jag låtit det gå så långt!

så på måndag ska jag gå & fixa träningskort!

så, nu har jag fått ut lite aggressioner!
jag är ialla fall klar, har ätit frukost & ska kika på unga mödrar sen ta mig mot jobbet..
idag jobbar jag 11-20..

även om det är en lång dag & dagen säkert kommer gå sakta så känns det skönt med torsdag, dagen innan fredag liksom :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0