shopping & lina!

dagen på jobbet var jättebra, kul att träffa mina härliga kollegor igen & starta jobbveckan med skagenröra & räkbakelser! kunde ju inte blivit bättre?

efter jobbet möttes jag & daniel upp i stan & kikade runt i flera affärer efter skor till daniel.
vi fixade studentpresent till emelie.
sen köpte vi en till lexington-kudde, så vi letat & nu hittade vi den!

jag hittade två par enkla skor som jag köpte..
vi köpte med oss sushi & åkte hem till vällingby & gick till k5-huset där daniel äntligen hittade skor!
där mötte vi även upp lina :) <3

vi gick hem & åt sushi sen tog jag & lina en prommis till coop & handlade massa gott!
hem & slängde oss i soffan med massa onyttigt & gott!

sen har vi myst i soffan till skilda världar..
jag gick med lina till bussen för en timme sen typ..
tack för ikväll lina, betyder mycket att ha dig nära

jag ska väl lägga mig nu..
jag är helt slut..
mycket tankar som far omkring i huvudet..

det är okej att gråta, det är inget skamligt






Kommentarer
Postat av: Mamma

Min lilla shoppohollick

2012-06-05 @ 07:49:52
Postat av: Chubby

Du betyder mkt för mig min lilla blomma <3 imorgon blir det mys igen hihi

2012-06-10 @ 13:14:35
URL: http://Hihaters.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0