Mi amore

dagen på jobbet har varit så himla bra!
jag älskar verklgen mina kollegor & mitt jobb!!
tänk att allt kändes så fel i början & var tungt & jobbigt men att det skulle bli så här bra hade jag aldrig kunnat ana!
 
jag var snäll & jobbade till åtta så mi fick gå sju :)
när jag kom hem så gjorde jag ordning köttfärssås så vi har matlådor.
 
sen kollade vi på dr dolittle..
 
jag var snäll & gav daniel massage.
va gör man inte för den man älskar?
jag kan verkligen inte förklara i ord hur mycket jag älskar daniel eller vad han betyder för mig.
att titta på han när han ligger & sover, ja, jag  kan inte förklara i ord alls vad jag känner..
 
jag kollar på filmen love in manahattan & gråter & gråter..
snart kryper jag ner till min älskade igen.
jag ska pussa på han & viska i hans öra att jag älskar honom <3
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Fint skrivet!Gulligt. Du är otroligt fin själv, kom ihåg det

2012-06-28 @ 09:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0