28 juni, torsdag

jag gick upp med daniel vid sex imorse så jag kunde se bachelor reprisen haha!
tönt jag är jag vet haha...
 
jag har duschat under morgonen & kollat massoooooor av hotell i thailand, krabi, phuket & koh chang!
daniel & jag kommer vilja bo fint & njuta till hundra där nere.. därför ska massro av pengar sparas nu tills december..
 
jag har precis ätit upp min yoghurt ialla fall..
plockat undan alla kläder som låg framme har jag också gjort!
 
jag ska väl sitta här vid tvn & datan till det är dags att ta sig mot jobbet om en timme..
idag jobbar jag 11-20!
ser fram emot att jobba idag, träffa mina störtsköna kollegor & sen skajag få göra stubbar idag, små smörgåstårtor, så det ska bli jättekul! :)
 
just det, igår var daniel med micke & fixade ny tvättmaskin till oss!
jag saknar redan den lilla söta antika tvättmaskinen!
men den här är ju modern & snyggare haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0