27 juni, onsdag

igår gick jag & daniel upp till vällingby city för att möta dennis & sofie för middag!
vi tänkte gå till olearys för att äta men dennis hade inte leg & lilla tjejen som jobbade frågade leg på osss halv åtta, vi skulle äta mat liksom?!
åh irriterade vi blev!
 
det fick bli middag i vällingehus, är som foodcourt..
så för min del blev det pad thai!
 
vi satt & pratade & hade kul som alltid!
lite planering inför vår ullared trip spm blir 19 juli till 21 juli!
kommer bli sååå kul!!
 
när jag & daniel kom hem så satt vi & drömde oss bort inne på hemnet..
det är mycket man vill göra.
en dröm att bo i hus vid vattnet..
 
jag gick & la mig halv elva, var så himla trött!
sov till nyss, så nästan tolv timmar!
 
jag äter frukost & tittar på DH nu.
sen ska jag göra mig redo!
 
idag jobbar jag 12-19!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0