26 juni, tisdag

igår efter jobbet så åkte jag hem & bytte om sen gick jag & daniel upp till vällingby city.
kikade efter present till williams om fyller ett år snart! efter tröja till daniel & lite annat.. men inget fick vi med oss hem. jo, mätta magar från donken haha!
 
vi var hemma runt åtta & runt halv tio kom fanny hit!
vi kollade på wallander, har sett den förr men glömt hur läskig & bra den var!
sen sov hon kvar :)
 
imorse gick ja upp för att ringa efter SHM extra konsert. ticnets hemsida paja för den var överbelastad..
jag försökte ringa men kom inte fram, tuta bara upptaget. tillslut hamnade jag i 40 min lång kö, efter trettio bryts det för min cp telefon!
 
jag ringer & ringer & tutar bara upptaget sen runt kvart i tio kommer jag in på kö igen, 59 minuter sa dom.
jag började känna panik att det var slutsålt redan men jag gav mig inte!
efter 59 minuter tänkte jag lägga på.. jag ringer daniel för att be han gå till ett ATG ombud för att köpa ( så fick min bror biljetter ) DÅ svarar ticnet & jag får biljetter!!!!!
 
tydligen fannns bara två kvar sen kom en tredje & en fjärde så jag fick fyra biljetter!!!!!!
dock på ungdomssektionen utan alkoholservering, men who fan cares?!
VI SKA SE SHM!!!! im soooo happy!!!
två timmars väntande & kämpande gav resultat!!
 
hoppa runt glad & skakade av lycka!!!
 
efter det fixade jag mig snabbt & anita hämtade mig..
vi åkte till bromma blocks & åt lunch, hemrimmad lax & dillstuvad potatis med en god jordgubbsefterrätt på erssons!
 
sen gjorde jag ett riktigt fynd, köpte en oversized tröja från saint tropez jag spanat på förr, 70% rea!!! whoop whoop!!
hemma nu i soffan jättetrött..
här ska jag ligga nu sen laga mat.
färsk rödspätta!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0