7 juli, lördag

I torsdags kom vi fram till bäckan vid halv tio tiden, det var väldigt lugnt vi satt bara uppe å prata till typ elva.. Sen skulle vi sova, det kunde vi feeeeeetglömma!! Shit vad med mygg, hörde dom surra runt öronen hela natten å kände hur dom stack mig! Jag överdriver inte när jag säger att jag inte sov en enda min den natten! Men igår var de ialla fall feest hela dagen! Riktigt kul å galet som alltid.. Massa shotar å drinkar å spritkubb! När all tequila salmiakki å fishershotar var slut avrundade jag å emelie å mis gick å la oss vid elva! Imorse duschade jag å sen åkte vi till dollarstore. Vi fick med oss schampoo balsam bakform disktrasor å kryddor med oss hem :) Nu är vi tillbaka i stugorna å ska börja med flygande jakob, åååh så gott de ska bli!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/701968/images/2012/pic_4ff8137ae087c37de7001348.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0