1 juli, söndag

dagen hos mamma & pappa igår var bäst.
så himla kul att träffa alla!
vi åt gott & drack gott & hade jättetrevligt :)
 
vid sju åtta åkte alla hem utom mormor & morfar..
sen kom stensson förbi :)
 
pappa skulle skjutsa oss till nio tåget. men vi fick vända för jag glömde mitt smink haha!
så blev tiotåget!
men det var bara trevligt :)
 
vi var ialla fall hemma halv tolv & då somnade jag direkt!
 
idag jobbade jag 8-13...
skulle ta mig till haninge för kalas men daniel lurade iväg mig på fel pendel så jag hamnade i flempan & kom 1,5 timme sent till kalaset typ.
skoja inte om jag blev irriterad..
 
vet inte varför egentligen men blev jätteirriterad så jag ringde therese & grina haha!
PMS monster!
 
väl på kalaset var det mycket folk & trevligt :)
firade willis som fyller ett år imorn :)
 
när alla åkte hem så var jag, daniel & mia kvar där & vi beställde pizza!
vi har varit hemma sen halv åtta..
vi har myst & ätit lite västerbottenpaj precis!
 
kollar på emfinalen, heja italien kom igen nu!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0