sjuk igen

japp, det blev ingen bra dag på jobbet..
jag mådde så dpligt, tårarna rann & tröck, jag kräktes för all hosta..
min husläkare beordra mig att gå till närakuten omgående.

så jag fick tillslut gå dit från jobbet..
jag fick ta stick i fingret..
inte en lätt sak för er som känner mig..
men jag klarade det ensam för första gången med världens bästa sjuksköterksa..

sen fick jag en läkartid till ikväll..
dom trodde att det kanske kunde vara lunginflammation.

sen gick jag tillbaka till jobbet & om läget..
så nu är jag hemma..

nu ringde dom från jobbet & undrade var jag var?
var jag inte tydlig med det.. alltså hörs det inte & syns nog hur dåligt jag mår?
snacka om att trycka ner en..

det här skulle vara min tjejhelg..
hoppas dom vill komma hit & mysa med mig istället!


Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars dig vad du blir jagad att jobba fast du är sjuk, bra att du ringde läkaren och fram för allt att du tog stick i fingret!!! Stolt över dig, alla som vet hur jobbigt du har det med blodprov och stick håller nog med mig om att du var bäst som vågade, stolt mor!

2012-01-27 @ 21:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0