8 januari, söndag

jag, malin & jennifer hade det mysigt igår på gränby, det blev lunch på forno romano..
jag tog en pasta med tagliatelle, räkor, saffran, vitt vin & persilja.
gud så gott det var!

sen kikade vi runt lite i affärer & jag köpte en jättefin blus på hm som jag skulle ha på kvällen!
vi drog in på systemet & köpte dricka itll kvällen & sen hem med allt till oss :)

när jag kom hem så kom emelie & daniel, så vi tog det lugnt & jag & emelie började fixa oss..
sen kom mikaela vid fem tiden & sen malin..
runt sex gick vi & köpte hem sushi & åt ..
sen fixade vi ordning för kvällen!

kvällen var huuuuuuur rolig somhelst!
det var jag, therse, jennifer, daniel, camilla, johan, emelie, emelie, petra, camilla, savitri, malin & ulrika som gjorde en sjukt bra kväll ihop!

runt halv tolv drog vi till flustret i två taxibilar!
tack pappa för att du fixade in oss!

vo hade så sjukt kul! vi dansade heeeela kvällen & sjöng, vi alla höll ihop hela kvällen!
så jäkla jul alltså, riktigt lyckat!
bästa kvällen på länge!

vi alla gick hem i olika omgångar..
jag, emelie & daniel gick hem runt halv tre, då hann i förbi donken innan vi tog taxi hem!
men tack alla som gjorde min kväll igår!

idag vaknade vi runt tio..
vi slappade bra länge innan vi gikck & köpte frukost..
sen kom jennifer förbi & emelie åkte runt ett tiden..

sen städade jag & tjejerna & fixade oss..
daniel åkte på match runt tre.. & jag & jennifer & therese gick till jalla & åt mat!
för min del blev det en kebabrulle!

jag lämnade tillbaka min tröja jag köpte igår också, den var redan typ förstörd när jag köpte den, sen ännu värre.så den fick lämna min garderob!

sen åkte jag ialla fall till stockholm..
så nu är jag hemma hos daniel :)

han kommer väl hemrunt halv nio efter sin match!
sen blir det luuuuugnt!
ska göra middag också, en pastasås med kyckling, spenat & soltorkadetomater :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0