7 januari, lördag

nu har jag inte bloggat på några dagar..
jag jobbade hela torsdagen 11.30-21.10 & sen åkte jag hem till mamma & pappa & myste..
igår jobbade jag 11-19 sen hem till farmor & åt pizza!

sen hade jag, therese & malin fredagsmys uppe hos hennes bror jimmy!
vi kollade på film hela natten! vi gick & la oss runt tre!

nu har jag precis gått upp..
jag, malin & jennifer ska åka till gränby runt tolv tiden..
vi ska handla lite för ikväll.

ikväll ska vi fira mig!
vi blir 12-15 personer! så det kommer bli sjukt kul.. vi börjar här hemma sen blir det flustret & dansa järnet!

så jag ska köpa lite saker till välkomstdrink & sen lite gott att tugga på & sånt..
sen ska jag försöka hitta något snyggt på hm eller vila!





Kommentarer
Postat av: mamma

Va härligt, hoppas det blir många kompiar som kommer och firar dig.............................................

2012-01-07 @ 20:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0