25 januari, onsdag

min dag har varit toppenängbygårdens förskola!
8-11.30 var vi ute.. vi gick till skogen & hade frukststund & har lekt lite.

när vi kom in så ritade vi & åt lunch & sen har dagen runnt iväg med sagoläsning, vattenfärger, spel & massa mys! jag har haft en sån bra dag!

jag fick sluta halv fem.. då åkte jag till vällingby city & gick in på hemköp & handlade lite..
sen tog jag bussen till anita.

hon bjöd på lax & pressad potatis & pannacotta & ännu mer fika..
åh allt var så gott så!
en riktig mysig onsdagskväll!
så tack anita för denna kväll!

hon var nsäll & skjutsade hem mig..
så när jag kom hem duschade jag & kollade tv..
daniel har kommit hem & hunnit äta.

nu blir det lugnt i soffan bara!

jag är så glad att jag har daniels underbar släkt här i närheten.
att jag har så nära till anita!
jag ska nog börja träna med daniels faster camilla också!

sen har vi ju thorin på den södra sidan också som gör att det känns tryggt! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0