19 januari, torsdag

det blev ännu mindre sömn inatt än igår..
jag gick tillslut & la mig på soffan för jag tyckte så synd om daniel.

jag somnade nog mellan halv fyra & halv sex ialla fall!
sen hade jag klockan på ringning för att gå upp & sjunga mina vackra ljuva morgonstämma med en jävla förkylning på det!
så fick han lite prinsesstårta, visst är jag en snäll flickvän :) ?

sen var det dags att gå till jobbet för daniels del..
jag somnade till ett tag till..

nu har jag kollat på unga mödrar & druckit te..
jag har träningsvärk ihela magen & bröstkorgen efter all hosta!

så nu ska jag bara ligga här i soffan & ta det lugnt, sen ska jag ta mig en dusch & försöka fräscha till mig!

& vad ska jag köpa till daniel i present, hjälp mig ?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0