tandläkaren, lunch, rebecca, shopping & marknad

tandläkaren gick bra, inga hål, det är ju målet!
men gud så löjligt det är.. dom visar hur man ska borsta tänderna, berättar att man ska borsta minst två gånger om dagen & använda tandtråd. herregud det vet väl vilket pucko som helst?!
sen tar dom bort lite, sen får man en ny tid för att ta bort resten, så lööjligt, blir så irriterad på folktandvården!

nog om det!

efteråt mötte jag upp rebecca för lunch på cupido, jag tog deras sushi..
inte den godaste men den fick duga för jag varit så sugen på det länge..

sen blev det lite shopping..
jag köpte ett svart vanligt baslinnehmett vitt spetslinne..

vi gick sen vidare till det farliga vila.
där blev det ett par svarta stretchjeans, ett par låtsas-jeans (jeansleggings) & en jättefin svart blus som jag spanat på länge..

& två par byxor behövde jag verkligen så nu klarar jag mig ett bra tag!
suuupernöjd med mina köp!

sen kilade vi vidare till marknadenvaksalatorg..
blev en snabbrunda, köpte pappas favorit nougat bara :)

efter det hämtade pappa upp mig & vi åkte till min lägenhet i flogsta & hämtade min fina paris-tavla som ska med till daniel!

nu är jag hemma i lägenheten, jag har mannekängat för therese..
vi ska väl fixa oss lite för kvällen..

klockan halv åtta har vi bokat bord på stationshuset som sagt.
jag, therese, jennifer, malin & rebecca ska äta god mat & njuta av varandras sällskap.
mina hjärtan <3 fan vad jag kommer sakna er!!!!!!! men som sagt, bara 45 minuter bort ;)





me today



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0