ny på jobbet

ännu en dag på jobbet avklarad.
även om det är jättesöta tjejer i delin & köket så är känns det jobbigt att vara ny på jobbet..
jag kan ju allt men det är helt andra rutiner att komma in i så det är mycket att ta in.
ibland känner man sig lite i vägen..

men jag hoppas det blir bättre med tiden!

jag var hemma innan åtta ialla fall..
då skulle jag göra en skagenröra till mig & daniel..

slant jag med nya kökskniven så jag skar mig ner på nageln & gick ner i tummen.
satan så ont det gjorde, rädd blev jag & började tokgrina..
daniel började skratta först sen fick jag en kram sen satte han mig för han trodde jag skulle svimma..

sen plåstrade han om mig med ett litet plåster & hockeytejp..

jag lever ialla fall & vi åt en god skagen utan dill :(

duschat har jag hunnit göra också!
men nu blir det sängen med mitt hjärta.

jag saknar min älskade familj & vänner.
shit vilken tönt jag är, har bara gått några dagar!







jag bjuder på den!



Kommentarer
Postat av: mamma

fina du

2012-02-15 @ 13:41:17
Postat av: chubby

men lilla hjärtegull <3

2012-02-15 @ 22:37:14
URL: http://hihaters.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0