mina änglar

dagen på jobbet har gått bra.
jag har fått göra fina räkbakelser, ååh så fina & goda dom blev!
det gick bra att stänga fisken också, har snälla kollegor som hjälper mig med dom nya rutinerna!

när jag kom hem så tog jag en dusch & gjorde en hårinpackning..
nu sittter jag & äter choklad i soffan & kollar på biggest loser, bra kombo va?

daniel har match borta i täby så han är nog hemma efter elva först.
då får han skjuts av micke..

daniel har varit & köpte värsta biosystemet idag också, min lilla prylbög haha!

jag har pratat med mina tjejer idag om helgen.
ååh jag längtar!!!!

imorn blir det mys med emelie, köpa hem mat & godis & film.
lördag kommer mina uppsalapinglor!
i love all of yooooou!!!


















Kommentarer
Postat av: therese

~<3

2012-02-16 @ 22:14:07
URL: http://Https://annatheresea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0