London Rom & Paris

kvällen på Stationen var helt perfekt..
vi hade jättetrevlig & mysigt, åt otroligt god mat..

Stationhuset är gjord i tre delar, en  som Paris, Rom &  London..
middagen äter man i Paris & det var en jättefin matsal.
hela restaurangen är otroligt fin.
en av dom absolut finaste krogarna i uppsala..

det jag åt var:

Förrätt:
Fisk&-skaldjursgryta med krutonger, rouille & parmesan

Varmrätt:
Pepparstekt toonfisk med pistou, tomatvinaigrette, kronärtskockacréme samt potatis&-fänkålsgratäng.

det var absolut bland det godaste jag ätit.
alltså det vara sjööööööng i mun! ( haha )

så ja, vi har verkligen haft det bäst.
tack för att ni gjorde min kväll <3















Kommentarer
Postat av: emma

Har också ätit där och var supernöjd, måste nog dit snart igen ;)

2012-02-08 @ 17:50:38
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: matilda

åh det där såg riktigt mums ut, måste nog äta där nästa gång jag kommer till Uppsala!:)

2012-02-09 @ 16:21:39
URL: http://roomoftilda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0