hockey

middagen hos anita var god, det blev lax med pressad potatis & en god sallad.
sen pannacotta till efterrätt :)

jag, micke & anita pratade om spöken & andar, jag blev lite smårädd haha!

innan sju så åkte jag & micke till bromma & kollade på daniel match.
norrtälje mötte göta/traneberg.

tyvärr slutade matchen 3-0 till göta/traneberg.
det var en riktigt frustrerande match.

norrtälje hade hela matchen så många chanser & så mycket bättre.
men deras målvakt var enorm & grymt bra!
vi fick aldrig i pucken..

sen gjorde dom ett skitmål i andra period.
det andra var också helt åt helvete.
sen i slutet tog vi ut målvakten & då fick dom ett mål..

det var verkligen en orättvis match, verkligen.
men men sånt är livet!
nu är det slut med hockey för denna säsong, tråkigt!

när vi kom hem kollade vi på bb.
& nu såhär mitt i natten har jag ställt mig & gjort storkok av pasta carbonara!

så nu tackar jag för denna härliga dag & går till sängs!
sooooooovmorgon imorn!



Kommentarer
Postat av: emma

ge mig en matlåda :P

2012-02-29 @ 19:14:54
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0